Aanbiedingen

Slaaptrainer voor je kind kopen? – Waar op te letten & Beste tips

Terwijl jij misschien vertrouwt op je telefoon of smart-home-apparaat om als slaaptrainer te dienen, is dat niet altijd een optie voor kinderen, vooral als ze jonger zijn. Het goede nieuws is dat speciaal voor kinderen gemaakte slaaptrainers heel veel handige functies hebben. Door een klok in de kamer van uw kind te zetten, leert hij hoe de tijd loopt, geeft hij aan wanneer hij zijn bed uit mag, maakt hij hem ’s ochtends wakker om naar school te gaan en moedigt hij hem aan om op een juiste manier met zijn tijd om te gaan.

Voor meer informatie voor een slaaptrainer voor je kind, lees hieronder verder.

Stijl van het scherm

Er zijn verschillende opties voor klokdisplays, zoals klassiek analoog, digitaal, een combinatie van die twee, of een multifunctioneel display met de datum, het weer of andere belangrijke informatie voor de dag.

Wanneer u een klok voor uw kind uitzoekt, gebruik dan uw gezond verstand om het juiste type display voor hun leeftijd te bepalen. Voor jongere kinderen is een eenvoudig digitaal display met kleurrijke lichtjes ideaal om te leren klokkijken, terwijl tieners misschien een analoge klok willen omdat ze weten hoe ze die moeten lezen.

Functionaliteit en gebruiksgemak

Klokken met allerlei toeters en bellen zijn cool, maar u moet zich afvragen of uw kind ze ook echt zelfstandig kan gebruiken. Als het moeilijk is om een alarm in te stellen, zal uw tweener het misschien moeilijk hebben om het te gebruiken. En als uw jongere kind niet weet hoe hij zijn slaaptrainer moet uitzetten, kan het zijn dat iedereen in huis wakker wordt.

Slaaptrainerstijl/geluid

Is de klok bedoeld om uw kind wakker te maken of om aan te geven dat het de kamer mag verlaten? Als het een slaaptrainer is om wakker te worden, is een kleurcode het beste, want als het kind nog slaapt, zal de klok het niet wekken. Bij slaaptrainers die bedoeld zijn om uw kinderen uit hun slaap te wekken, moet u nagaan welk geluid de slaaptrainer maakt om er zeker van te zijn dat hij niet te zacht, te hard, te schokkerig of gewoon onaangenaam is.

(Weer) In verwachting of wordt dit je eerste kindje? Kijk dan eens naar een zwangerschapsketting

Een zwangerschapsketting is een speciaal sieraad voor aanstaande moeders dat gedurende de hele zwangerschap gedragen kan worden, als een middel om contact te maken met je baby. Lees meer over de geschiedenis van kettingen, hoe ze werken, en de verschillende soorten kettingen.

Wat is een zwangerschapsketting?

Een zwangerschapsketting is een sieraad voor zwangere vrouwen. De zelf is een sieraad dat oorspronkelijk uit Indonesië komt en van zilver werd gemaakt.

De hanger is voorzien van een klein bolletje met een belletje dat klingelt als u beweegt. Het geluid hiervan zou kalmerend werken voor baby’s tijdens de zwangerschap.

Een zwangerschapsketting kan ook bekend staan als een klokkenspel ketting, een harmonie bal ketting, of een engelen beller ketting.

Verschillende soorten zwangerschapsketting

Er zijn veel verschillende soorten bal zwangerschapsketting om uit te kiezen:

• Multifunctionele zwangerschap – deze kunnen voorzien zijn van een parel, geboortesteen, of pompons die essentiële oliën bevatten om zowel moeder als baby te kalmeren. Let er wel op dat niet alle essentiële oliën aanbevolen zijn tijdens de zwangerschap.

• Kooivormig- in dit geval heeft de aan de halsketting de vorm van een kooi, waardoor de binnenste klankbol zichtbaar wordt.

• DIY zwangerschaps – dit zijn kettingen die je zelf maakt. Investeer bij het maken in materialen van goede kwaliteit en maak je halsketting bij voorkeur van sterling zilver, zoals de traditie wil. Je kunt hem zelfs laten graveren, of een bijpassende armband kopen.

De kettingen zijn overal te koop. Amazon heeft een grote selectie voor elke smaak en budget – zie hier meer details.

Kan ik mijn zwangerschapsketting nog dragen nadat de baby geboren is?

Ja, u kunt uw zwangerschapsketting absoluut dragen nadat uw baby geboren is! U moet het alleen aan een kortere zwangerschapsketting hangen om het voeden en dergelijke niet te hinderen.

Sommige moeders hangen het graag boven het bedje van hun baby of naaien een in het dekentje van de baby als deze geboren is om de baby een gevoel van rust te geven, omdat ze het geluid zullen herkennen.

Zorg er wel voor dat de buiten het bereik van uw baby’s handjes ligt, want hij kan verstikkingsgevaar opleveren.

Een is een heel bijzondere ketting, die herinneringen oproept aan de zwangerschap van een moeder en haar baby.