Obs-beukenlaan

Training for Mamas biedt speciale programma’s voor zwangere vrouwen

Sporten tijdens zwangerschap help het risico op zwangerschapscomplicaties te verminderen, zoals zwangerschapsdiabetes en pre-eclampsie en u kunt diastase tegengaan. Zwangerschapsdiabetes is een vorm van diabetes die tijdens de zwangerschap kan optreden. Het is een aandoening waarbij uw lichaam te veel suiker (glucose genoemd) in het bloed heeft. Pre-eclampsie is een soort hoge bloeddruk die sommige vrouwen krijgen na de 20e week van de zwangerschap of na de bevalling.

Sporten tijdens zwangerschap maakt uw lichaam klaar voor bevalling en geboorte

Een zwangerschap is een van de mooiste fasen uit uw leven. Maar tegelijkertijd is het ook een erg onzekere tijd en een fase waar u eigenlijk geen grip op kunt krijgen. Door de sporten vergroot u deze controle en maakt u uw lichaam klaar voor bevalling en geboorte. Activiteiten zoals prenatale yoga en Pilates kunnen u helpen bij het oefenen van ademhaling, meditatie en andere kalmerende methoden die u kunnen helpen bij het beheersen van weeën.

Regelmatige lichaamsbeweging door de sporten na zwangerschap

Regelmatige lichaamsbeweging door de sporten na zwangerschap kan u energie en kracht geven om voor uw kleintje te zorgen en aan uw diastase te werken. Daarnaast werkt u weer aan een betere versie van uzelf en vergroot u uw zelfvertrouwen. Kies bijvoorbeeld voor hardlopen na zwangerschap of voor krachttraining.

Personal training of Small Group Training bij Training for Mamas

Wilt u graag sporten na zwangerschap of als u zwanger bent? Bij Training for Mamas bent u aan het juiste adres. Hier leert u alles over het correct uitvoeren van iedere training en u krijgt advies of hardlopen na zwangerschap of een ander soort activiteit het meest geschikt is. U heeft de keuze uit zowel personal training als Small Group Training.

https://www.trainingformamas.nl/